برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

چرا دیاباته با استقلال به اهواز نیامد؟ | نیم فصل تلخ شیخ فقط با ۲ بازی

  • کد خبر: ۵۷۲۳۶
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
چرا دیاباته با استقلال به اهواز نیامد؟ | نیم فصل تلخ شیخ فقط با ۲ بازی
شیخ دیاباته تا کنون فقط دو بار برای استقلال به میدان رفته است. او دربازی با نفت مسجد سلیمان هم غایب شد تا مصدومیت هایش به یک معمای بزرگ تبدیل شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، غیبت شیخ دیاباته در سفر استقلال به اهواز حرف و حدیث‌هایی به وجود آورده است. برخی جریان‌های خبری مدعی شده اند که چون دیاباته حقوقش را دریافت نکرده، از سفر به اهواز امتناع کرده است.

 

باشگاه استقلال اما به دنبال نشر این اخبار توضیح کوتاهی داده و اعلام کرده هرگز این غیبت به دلیل مسائل مالی یا حقوقی نیست و دیاباته به دلیل مصدومیت به اهواز نرفته است. حتی صحبت‌های دکتر مهدی سیاه پوش، پزشک استقلال نیز از سوی باشگاه استقلال منتشر شده و آقای پزشک اعلام کرده که برای جلوگیری از تشدید مصدومیت مانع از سفر شیخ به اهواز شده ایم.

 

با این حال حتی اگر موضوع امتناع شیخ از سفر به اهواز را به دلیل مشکلات مالی کذب بدانیم باید به این نکته مهم اشاره کنیم که این مهاجم در فصل بیستم هرگز شرایط با ثباتی نداشته و با غیبت‌های سریالی همواره استقلال را درمیادین گوناگون تنها گذاشته است. تا پایان هفته دوازدهم دیاباته فقط در 296 دقیقه از دیدارهای استقلال به میدان رفته که این آمار درقیاس با بازی‌های فصل قبل او بسیار ناچیز است؛ یعنی در واقع از مجموع 1170 دقیقه دیدارهای آبی‌پوشان، دیاباته تنها 25 درصد بازی‌ها را در میدان حاضر بوده و مابقی را به واسطه مصدومیت و ناآمادگی از دست داده است.

 

هرچند که استقلال درغالب بازی‌هایی  که شیخ حضور نداشته توانسته بردهایی را به دست اورد وحتی طبق آمار 19 امتیاز بدون دیاباته به چنگ آورده اما غیبت‌های سریالی این بازیکن نشان می‌دهد درفصل بیستم عمیقا از فرم مطلوب بدنی به دور است و با مصدومیت‌های پی درپی همواره تیمش را درمیادین گوناگون تنها گذاشته است. شاید مطهری و قایدی توانسته باشند جای خالی او را پر کنند اما به واقع باید دلیل غیبت‌های این بازیکن ریشه یابی شود.

 

دیاباته فصل پیش آقای گل لیگ شد که بخش عمده‌ای از این موفقیت نشات گرفته از تداوم در ترکیب استقلال بود. بی شک اگر وضعیت دیاباته با استقلال به همین منوال پیش برود او شانسی برای رسیدن به آقای گلی لیگ برتر ندارد و نمی‌تواند به این عنوان دست یابد.  با این حال دیاباته درتلاش است تا هرچه زودتر خودش را آماده بازی‌های آتی کند.

 

شاید شیخ به بازی مهم استقلال با سپاهان که درهفته پانزدهم انجام می‌شود برسد به این دلیل که وضعیت پای او به گونه‌ای است که حتی این احتمال وجود دارد که بازی با نساجی را هم از دست بدهد و نتواند برای تیمش به میدان برود.

 

به هرحال انجام فقط 2 بازی برای استقلال در نیم فصل از بازی‌های لیگ بیستم نمی‌تواند آماری قابل دفاع برای این بازیکن باشد. دیاباته اگر می‌خواهد همچنان به عنوان بازیکنی مفید و درخدمت تیم شناخته شود باید به این ماجرای مصدومیت‌های سریالی پایان دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->